۵ پاسخ

اره دم اتاق عمل فشاردادن ک هنوز بی حس بودم بعدشم ۱ بار فشار دادن زیاد دردم نگرفت

آره خیلی درد داره بعدش که میگن باید پاشی راه بری خیییلی خون میاد همون خون که بیاد بره باعث میشه رحمت پاک بشه ولی باید تحمل کرد

من ندادن چون خود.دکتر تو اتاق عمل گفت رحم.رو تمیز کردم‌خونریری هم نداشتم

درد داره اما خیلی مفیده باعث میشه زخم توی رحم زودتر جمع بشه

اره فشار میدن بعدسزارین و طبیعی فرقی نداره.فشار میدن م خون داخل رحم تخلیه بشه

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان رُهام👼🏻🩵 مامان رُهام👼🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری