۴ پاسخ

باید بری دکتر ۱۲ روز پریود عادی نیس

اره قط میکنه ولی تا قرص قط کنی بازم بعد ۳ یا ۴ روز باز پریود میشی

ولی نخوری بهتره آدمو عصبی میکنه خیلی بده

اره قطع میکنه

سوال های مرتبط