۶ پاسخ

پسرم الان پنج ماهشه

عذاب وجدان نداره من هم پسرم هم دخترم از بیمارستان شیر خشک بیکاریا

الآنم دیر نشده اگر هنوز شیر داری اولش با شیشه گولش بزن جلو دهنش بعد سریع سینتو بزار دهنش

عزیزم دختر من ۱ماه و خورده ای دیگ سینمو نخورد ناراحتی نداره که🙂

غذای کمکی میدی؟

پسر من یک و نیم ماهه هسته دیگه نمیخوره فقط شیرخشک میخوره کاری هم نمیشه کرد

سوال های مرتبط