۴ پاسخ

من فاموتیدین میدم هنوزم داره اگه ندم بدتر میشه

من که کیدیزول میدم بهتر میشه ولی خوب نشده هنوز

وای رفلاکس خیلی بده کی تموم میشه خوب میشن

من ده روزه اس امپرازول میدم نه خوب نشده نه تغییری کرده 😐

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی