لطفاً نظرتون و بگید🥲
شیر خشک
مای بیبی، رفلاکس، کولیک

تصویر
۳ پاسخ

مگه غذا خوب نمیخوره؟

من روزی یه دونه پاکتی کوچیک با نی میدم بخوره

یه دکتر میگفت روزی دولیوان کافیه

سوال های مرتبط

مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱ سالگی