گزارش سال ۱۴۰۲ اپلیکیشن گهواره

تاریخ انتشار: مهر ۱۴۰۳ | تاریخ بروزرسانی: مهر ۱۴۰۳ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
گزارش سال ۱۴۰۲ اپلیکیشن گهواره

نخستین گزارش سالانه گهواره در شهریور ماه ۱۴۰۳ منتشر شد. در این گزارش، مسیر گهواره را از ابتدا یعنی از اسفند ماه ۱۳۹۵ تا پایان سال ۱۴۰۲ مرور کردیم. سپس، به مهم‌ترین آمار و رویدادهای سال ۱۴۰۲ اشاره کردیم.

سال ۱۴۰۲ برای اپلیکیشن گهواره سال رشد و توسعه بود، سالی که هم قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن گهواره اضافه شد و هم تعداد کاربران یکتای ما به بیش از دو میلیون و دویست هزار نفر رسید. این رشد در آمار گزارش سالانه به خوبی دیده می‌شود. 

در این مطلب، به بخش‌هایی از گزارش سالانه گهواره اشاره می‌کنیم و فایل کامل این گزارش را با شما به اشتراک می‌گذاریم

 

اپلیکیشن گهواره؛ همراه خوب فرزندپروری

گهواره اپلیکیشن حوزه والدگری و فرزندپروری‌ است که والدین را در مسیر فرزنددار شدن از دوره پیش از بارداری تا پس از زایمان و تربیت کودک همراهی می‌کند و به افزایش آگاهی آنان از دست‌اندازها و پیچ‌وخم‌های مسیر کمک می‌نماید.

اپلیکیشن گهواره، که از اسفندماه ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرده، در سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس در دسترس است و تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۲,۲۸۵,۶۱۹ کاربر از خدمات کاربردی این اپلیکیشن استفاده کرده‌اند.

با مقایسه آمار تولد نوزادان ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور و تعداد کاربران ثبت‌نام‌شده در اپلیکیشن گهواره، می‌توان به‌تقریب گفت که در سه سال گذشته، از هر سه نوزاد متولدشده، یک نوزاد در اپلیکیشن گهواره عضویت دارد.

کاربران گهواره

از ابتدای فعالیت گهواره تاکنون، تعداد ۲,۲۸۵,۶۱۹ پدر و مادر خدمات و امکانات اپلیکیشن گهواره را به‌عنوان چراغ راه در جاده فرزندپروری‌شان انتخاب کرده‌اند. در سال ۱۴۰۲، تعداد کاربران ثبت‌نامی گهواره ۵۱۵,۴۵۶ است که نسبت به سال ۱۴۰۱، بیش از ۳۱ درصد رشد تجربه کرده است.

کاربران گهواره

کاربران فعال ماهانه گهواره 

در سال ۱۴۰۲، بیشترین تعداد کاربر فعال ماهانه در اسفند ماه با تعداد ۴۶۳۵۳۹ کاربر به ثبت رسیده که این تعداد نسبت به ماه فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۳۵ درصد رشد داشته است.

کاربران فعال ماهانه

کاربران دانای گهواره 

در بخش شبکه اجتماعی، کاربران گهواره فرصت دارند با والدین دیگر، که دغدغه‌های مشترکی دارند، گفت‌وگو کنند. کاربر دانا به کاربری گفته می‌شود که در بخش فرزندپروری به پرسش‌های دیگر والدین پاسخ بدهد و کاربران دیگر پاسخ‌های او را پسند کنند. در نمودار زیر، می‌توانید تعداد کاربران دانای گهواره را ببینید که در سال ۱۴۰۲ به میزان بیش از ۲۹ درصد رشد کرده است.

کاربران دانای گهواره

پررفت‌و‌آمدترین روز گهواره

در ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین تعداد کاربر فعال روزانه در گهواره ثبت شده است که نسبت به سال قبل بیش از ۴۰ درصد رشد کرده است.

پر رفت و امدترین روز گهواره

کاربران گهواره،‌ بر اساس وضعیت، اگر علاقه‌مند هستید، راجع به پرگفت‌وگوترین روز گهواره اطلاعات کسب کنید، نسخه کامل گزارش سالانه گهواره را اینجا ببینید.

دسته‌بندی کاربران گهواره

کاربران گهواره،‌ بر اساس وضعیت، به سه دسته اصلی «پیش از بارداری»، «بارداری» و «فرزندپروری» تقسیم می‌شوند. در نمودار زیر، می‌توان دید که کاربران فرزندپروری بیشترین تعداد از کاربران گهواره هستند و پس از آن، کاربران بارداری و پیش از بارداری به‌ترتیب، پرجمعیت‌ترین گروه‌های کاربری در گهواره هستند.

دسته بندی کاربران گهواره

همکاران گهواره‌ای‌ها

پدیدآورندگان گهواره همکاران ما هستند که هریک در شکل‌گیری و بهتر شدن این اپلیکیشن نقشی داشته‌اند. در سال ۱۴۰۲، تعداد همکاران ما در گهواره ۳۷ نفر است که میانگین سنی آنان ۳۳ سال است. در تصویر زیر، می‌توانید دسته‌بندی همکاران گهواره را به تفکیک جنسیت و تحصیلات مشاهده کنید.

همکاران گهواره

متن کامل گزارش سالانه گهواره ۱۴۰۲

متن کامل گزارش سالانه گهواره را اینجا ببینید. 

در پایان

آنچه خواندید، خلاصه‌ای بود از گزارش سالانه گهواره که در شهریور ماه ۱۴۰۲ منتشر شد. این گزارش به مهم‌ترین رویدادها و آمار اپلیکیشن گهواره در سال ۱۴۰۲ پرداخته بود. و گهواره به حرکت خود در مسیر رشد ادامه می‌دهد.