من پرولاکتین ام ۳۱ هست این نشانه چیست

۳ پاسخ

منم رو ۳۲هست

نه عزیزم ماده ای توی مغزیه هورمون که به باروری مربوط میشه وباید۲۵باشه که عالیه تحت نظرپزشک باشی درمان میشی گلم

فکر کنم باید ۳۰ باشه هورمونیه که نباید بالا بره سعی کن خیلی پیاده روی کنی وزنت بالا نره

سوال های مرتبط

آرزو آرزو قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۴ ماهگی
سوسن سوسن قصد بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری