سلام یه سوال برای زخم دهانه رحم کاکوتی خوبه

۲ پاسخ

من فریز کردم جز فریز درمان نداره

نه فقط دکتر باید با روش لیزر و یا فزیز یا پلاسما خوبش کنه

سوال های مرتبط

انتظار فسقلیمون انتظار فسقلیمون قصد بارداری
مامان آوین✨️🍼🎀 مامان آوین✨️🍼🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷 لنا خانوم🩷 مامان 🩷 لنا خانوم🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری