۴ پاسخ

اگه اب همراه با ترشحه طبیعیه نگران نباش
منم یه هفتس ترشحاتم خیلی ابکیه همراه با اب
امروز پیش دکترم‌بودم پرسیدم‌گف اب همراه با ترشح طبیعیه
ولی اگه اب خالیه برو بیمارستان چک بشی

یه نوار بهداشتی بذار سرفه کن اگه دیدی با هر سرفه اب خارج میشه اون کیسه اب وگرنه ترشح تو هفته تو خیلییی زیاد من در حد کیسه اب داشتم ولی کیسه اب نبود یه تایمای اصلا نداشتم

منم دارم استرسی میشه ادم

برو بیمارستان کیسه ابه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان مبین مامان مبین روزهای ابتدایی تولد