۱ پاسخ

هرکی لتروزول بخوره که دوقلو زایی صد درصد نداره! احتمالش بالا میره چون ممکنه دوتا فولیکول ازاد بشه یا فولیکول بزرگ میشه،یه درصد کمی شانس دوقلویی بالا میره

سوال های مرتبط