۵ پاسخ

تحت نظر کدوم دکتری

من معمولا ۱۱ یا ۱۲ سیکلم سونو فولیکول میدادم میبزدم دکتر چک میکرد برای تعداد فولیکول حتما انجام بده ک ان شالله فولیکول خوب داشته باشی ازاد سازی بزن

خب عالیع اگه جنسیت برات فرقی نداره میتونی از امروز یک شب در میان نزدیکی کنی

یک شب در میون بعد آمپولا اقدام کن،روز ۱۲یا ۱۴ سیکلت هم برو سونو بده اگه فولیکول بالای ۱۸.۱۹ داشتی آزاد سازی بزن ،اگه نداشتی ببر پیش دکتر باز بهت شاید آمپول بده

سللم عزیزم قرص هم برات تجویز شده در کنارش لتروزل احتمالا اونو مصرف کردی؟

سوال های مرتبط