۵ پاسخ

یبارشنیدی دیگ نزد؟؟؟

اگر تشکیل نشده نگران نباشه دو هفته دیگه برو

تا ۱0هفته صبر کن انشاالله تشکیل شده میزنه......اگه نزنه ایست دیگه ...متوقف شده...

تشکیل نشده بود یا نزد

اکثر جنین هایی که زیر سه ماه قلبشون وایمیسته به علت ناهنجاری جنینی

سوال های مرتبط

مامان هورمان مامان هورمان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد