۹ پاسخ

من از دکتر م پرسیدم. ...گفت هیچ ربطی نداره

سلام عزیزم شما بچتون دختر بود یا پسر؟

برای منکه ضربان قلب بالا در هفته های. هفت و هشت بود،ضربان پایین در هفته های شانزده و هفده هست فعلا،پسره

ضربان قلبش بابزرگ شدنش تغییرمیکنه پس ربطی نداره

اصلا ربطی به ضربان قلب یا شکل جمجمه و اینا نداره
فقطو فقط از روی اندام تناسلی جنسیت رو دکتر سونوگرافی بهت میگه

پسره لابد

ربطی نداره

ربطی ب ضربان نداره ولی زیر ۱۵۴ پسره میگن

تو هفته ضربان هر دو یه جوره اما فکر کنم دختر هست

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسینم مامان حسینم هفته نهم بارداری
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی