نحوه مصرف قرص کابرگولین

۲ پاسخ

من هفته ای یکی میخوردم بستگی داره دکتر چی بگه

من یادمه دوشنبه ها میخوردم و شنبه هفته ای دوبار دوتا دونه قرص بود

سوال های مرتبط

مامان مهراس مامان مهراس ۲ سالگی
مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۲ ماهگی