من مصرف کردم تا نصفه باردار شدم
زیادیش اصلا خوب نیس عوارضش زیاده
بنظرم اگه وقتشو داری برو باشگاه
یا ریزه خواری کن
مولتی و قرص زینک بخور
منم میخاستم استفاده کنم ولی از بس گفتم عوارضش وحشتانکه دیگا منصرف شدم گفتم سلامتی مهم تره
قرص اپل زنانه هم میگن چاق میکنه بازگشت نداره خودم مصرف نکردم اطرافیان گفتن
عالیه .برای من که نه برگشت داشت نه عوارض.چند دوره هم خوردم
سلام وقتتون بخیر ببینید دوستان من خودم فروشنده محصولات گیاهی هستم گین آپ اصلم دارم اونایی که مصرف کردید حتما اصلش نیست وگرنه این قرص اصل عوارض نداره و بازگشتم نداره می بینی طرف یه بیماری داره که نباید چاق بشه یا مثلا تپش قلب یا دیابت یا...... برای این افراد مجاز نیست مصرفش حتی گین آپه کودکان هم داریم بنظرتون اگه بد بود برای کودکان مجازش می کردن؟ خواهشا تا تحقیق نکردین یا اطلاعاتی ندارین بی خود مردم رو نترسونید
من ۱ ماه نیم قبل گین اپ اصل استفاده کردم باسن ران بازو تپل شد قرص ۶۰تا داشت ۳۰ تا من خوردم ۳۰ تا همسرم
الان دو ماه میگذره اصلا اثرش نرفته از بدنم
این اصل نیس
خیلی عوارض دارع
کبد رو از کار میندازه این اشتباهو نکن
دختر داییم بخاطر این لعنتی بستری شد
فک کنم شوهرمم میخورد،اخه چیجوری میشه لاغرید میخوایید چاق شید حیف نیست زن لاغر باشه
من پودرشو استفاده کردم یه دوره اما برگشت بعدش
برای چاقیه چقدر خریدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.