کسی اینو مصرف کرده
#فرزندپروری#تب#اسهال

تصویر
۹ پاسخ

آره مت مصرف کردم قبل بارداری
برای تقویت تخمک هست

آره تادلت بخواد من زیر نظردکترخوردم

من استفاده کردم وقتی تو اقدام بودم کنارش هم من هم همسرم داروها و امپول های دیگه هم مصرف میکردیم یه لحظه خاطراتم زنده شد

من خوردم طبق نظر دکتر تاجیکی برای تقویت فولیکول تخمدان

من وقتی میخواستم اقدام به بارداری کنم دکتر اینو بهم‌داد

اره من

اره من میخوردم برا قوی شدن فولیکول و تخمکا 60 تا باید میخوردم یه 40 تا خوردم باردار شدم

اره من مصرف کردم قبل بارداری برای قوی سدن تخمک هاس

برای اسهاله فکر کنم آره ؟

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری