آره مت مصرف کردم قبل بارداری
برای تقویت تخمک هست
آره تادلت بخواد من زیر نظردکترخوردم
من استفاده کردم وقتی تو اقدام بودم کنارش هم من هم همسرم داروها و امپول های دیگه هم مصرف میکردیم یه لحظه خاطراتم زنده شد
من خوردم طبق نظر دکتر تاجیکی برای تقویت فولیکول تخمدان
من وقتی میخواستم اقدام به بارداری کنم دکتر اینو بهمداد
اره من
اره من میخوردم برا قوی شدن فولیکول و تخمکا 60 تا باید میخوردم یه 40 تا خوردم باردار شدم
اره من مصرف کردم قبل بارداری برای قوی سدن تخمک هاس
برای اسهاله فکر کنم آره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.