میتونم دیگه به یچم غذای کمکی بدم؟؟؟

۳ پاسخ

اره عزیزم

من که میدم

اگه مشکلی تو وزن و رفلاکس ندارن بزار از شیش ماهگی بعد واکسنش

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان مهران و فندوق مامان مهران و فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی