۶ پاسخ

خیلی زود نیست بنظرتون؟؟؟؟؟؟
من تا ۶روز تاخیر منفی بود خیلی عجله نکنید

خدا کنه هممون مثبت بشیم🤲❤️

من 🫤🫤

تصویر

من هم

من با ۲۰ روز منفیه😅

عزیزم رو خود بیبی چک بخونی نوشته جواب پس ار ۷تا ۱۰روز تاخیر

سوال های مرتبط

مامان مهدخت❤️ مامان مهدخت❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری