تو سه ماه بارداری رابطه خطرناکه؟

۲ پاسخ

میگن توی سه ماه اول رابطه واژینال نداشته باشی بهتره‌.جفت نازکه ممکنه براثر فشار و ضربه بخونریزی بیفتی.برای همین میگن رابطه واژینال نداشته باشی بهتره.

اره بهتره نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان دانیال و رقیه مامان دانیال و رقیه هفته بیست‌ودوم بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری