سلام من ۸ هفته هستم پاچه گوسفند خوردم مشکلی داره

۴ پاسخ

نباید خورد ولی حالا ک‌ خوردی نوش جونت

عالیه افراط ممنوع.
بخاطر چربی خون میگن

بخور نوش جونت پس چجوذی میگت تو بارداری برای حالت تهوع سیرابی بخورین اونم ک جزع کلع پاچس

نبایدکله پاچه بخوریدمنم امروزهوس کردم ازچندتادکترپرسیدم گفتن نخورید

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری