۵ پاسخ

دکترمن دیشب گفت ۳۰هفته تا ۳۴هفته انجام میشه و بهترینش ۳۲هفته هست گفت بچه از ۲۸هفته تازه وزن میگیره قبلش وزن اصلامهم نیست

من 33هفته بهم گفته برو

من یه بار ۲۹ هفته رفتم، یه بار هم قراره چند روز دیگه برم یعنی ۳۶

من ۳۴هفته رفتم

28 تا 32 یه بار باید بری 34 تا 36 هم یبار

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادمهر‌و شادمهر مامان رادمهر‌و شادمهر ۱۰ ماهگی