پوشک بچه چ مارکی خوبه از همه لحاظ چ قیمتی چ کیفیتی !

۹ پاسخ

دیروز خریدم 40 تایی خیلی هم خوبه 230 دادم

تصویر

من مولفیکس خریدم ، اما میخوام مای بی بی هم بگیرم که اگر به هرکدوم حساسیت داشت اون یکی دیگه باشه ، برای مای بی بی تنها ایرادی که دیدم نوشته بودن این بود که بچه که دستشویی میکنه پوشک آویزون میشه

مولفیکس1 خربد فعلا ی بسته

مای بیبی

مای بی بی
هانیز

من از مای بیبی راضی بودم بنظرم خوبه

بستگی به بچه داره یکی میبینی به مای بی بی حساسیت داره یکی به مولفیکس

من مولفیکس خربدم

مای بی بی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه طلا مامان فاطمه طلا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی