میتونم ب آرسین طالبی بدم؟

۶ پاسخ

من که به دنیز دادم، دکترش گفت همه میوه ها به جز کیوی میتونی بدی

ندی بهتر تا یک سال

بعضی از دکترا میگن یکـ سالگی ب بعد بدین..طالبی حساسیت شاید داشته باشن

من دادم نخورد

فکر می‌کنم با تست حساسیت بتونی بدی

زوده نه نده

سوال های مرتبط

مامان آرسین💙🐣 مامان آرسین💙🐣 ۱ سالگی
مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم قصد بارداری