کدام مولتی ویتامین چاق کننده است؟

فروردین ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
مولتی ویتامین چاق کننده

در دنیایی که همه به‌دنبال روش‌های لاغری سریع هستند، شاید تصور اینکه برخی از افراد قصد چاق شدن دارند، کمی دشوار باشد! اما بعضی از زنان و مردان که از اختلال لاغری شدید رنج می‌برند، با مراجعه به پزشک به‌دنبال روش‌های چاقی و بهترین مولتی ویتامین برای افزایش وزن می‌گردند. در این مقاله قصد داریم به پاسخ یک سوال متداول در این زمینه بپردازیم: اینکه کدام مولتی ویتامین چاق کننده است؟ با مطالعه این مطلب با بهترین ویتامین‌های چاق‌کننده بدن آشنا خواهید شد.

زینک پلاس؛ بهترین مولتی ویتامین برای افزایش وزن

اگر به‌دلیل لاغری شدید به پزشک مراجعه کنید، احتمالا یکی از اولین مکمل‌هایی که برای شما تجویز می‌کند، زینک پلاس است. قرص زینک یک ویژگی منحصر‌به‌فرد دارد؛ اینکه می‌تواند اشتهای افراد را افزایش دهد و در دراز‌مدت باعث چاقی فرد شود. معمولا مکمل‌های زینک پلاس با ترکیب ویتامین‌های گروه ب با عنصر معدنی روی ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با خرید مولتی ویتامین زینک پلاس و مصرف این ترکیب جادویی تحت نظر پزشک، برای افزایش وزن در طولانی‌مدت و بهبود وضعیت سلامت خود اقدام کنید.

شربت ادونسیس؛ شربت مولتی ویتامین برای چاق شدن کودکان

در پاسخ به این سوال که کدام مولتی ویتامین چاق کننده است، یک شربت مولتی ویتامین کودکان را معرفی می‌کنیم. شربت ادونسیس یک مکمل غذایی است که بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد‌نیاز کودکان و نوجوانان را تامین می‌کند. معمولا از این مکمل برای افزایش اشتهای کودکانی استفاده می‌شود که تمایل چندانی به غذا خوردن یا نوشیدن مایعات مقوی ندارند.

شربت ادونسیس حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی مانند زینک، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین C، E، D3، K، منیزیم، منگنز و بسیاری از مواد معدنی دیگر است. مصرف این مکمل تحت نظر پزشک، علاوه‌بر کمک به چاقی، به تضمین سلامت فرزندان نیز کمک خواهد کرد. شربت زینک پلاس یورو ویتال نیز محصول دیگری است که به‌عقیده بسیاری از متخصصان به‌عنوان بهترین مولتی ویتامین برای افزایش وزن کودکان معرفی می‌شود.

قرص ول من؛ ویتامین چاق کننده سریع مردان

برخی از متخصصان قرص ول من (Wellman) را به‌عنوان بهترین قرص مولتی ویتامین برای مردان معرفی کرده‌اند. ول من یک مکمل ویتامین مینرال است؛ اکنون سوال اینجاست که آیا قرص مولتی ویتامین مینرال چاق کننده است؟ هم بله و هم خیر! این مکمل غذایی بسیار معروف با داشتن موادی مغذی مانند ویتامین‌های گروه B، ویتامین D، ال‌آرنژین، ال‌کارنیتین، منیزیوم، زینک و بسیاری از ریز‌مغذی‌های دیگر می‌تواند اشتهای افراد را باز کند.

با افزایش اشتهای آقایان، احتمالا فرد غذای بیشتری میل می‌کند و در دراز‌مدت چاق می‌شود. توجه داشته باشید که قرص ول من با داشتن عصاره مقوی گیاه جینسینگ به افزایش قدرت جنسی آقایان نیز منجر خواهد شد.

مکمل مولتی فور هر ویتالی تون؛ ویتامین چاق کننده صورت و بدن ویژه بانوان

مولتی فور هر ویتالی تون یک مکمل غذایی ساخت کشور سوئیس است که ویژه بانوان تولید می‌شود. در ترکیبات این مکمل محبوب نیز موادی مانند زینک و ویتامین‌‎های گروه ب یافت می‌شوند؛ بنابراین مکمل مولتی فور هر ویتالی تون هم می‌تواند با افزایش اشتهای خانم‌ها باعث چاق شدن آن‌ها در دراز‌مدت شود. البته این قرص علاوه‌بر روی و ویتامین B، مواد مغذی دیگری مانند ویتامین C، سلنیوم، آهن و منیزیوم را نیز در خود جای داده است که برای سلامت خانم‌ها بسیار مناسب‌اند.

مولتی ویتامین کامپلیت یورو‌ویتال؛ یک مکمل غذایی کامل!

اگر از پزشک خود بپرسید که آیا مولتی ویتامین چاق کننده است یا خیر، احتمالا به شما پاسخ مثبت خواهد داد؛ البته به‌شرطی که مکمل مورد‌نیاز بدن خود را به‌درستی انتخاب کنید. یکی از بهترین مکمل‌های غذایی که معمولا متخصصان برای چاقی پیشنهاد می‌کنند، مولتی ویتامین کامپلیت یورو‌ویتال است. این قرص با افزایش متابولیسم بدن و میزان اشتها، به‌کنترل وزن افراد کمک فراوانی خواهد کرد. در ترکیبات این مکمل کامل نیز زینک و ویتامین‌های گروه ب وجود دارند.

به‌طور‌کلی، در پاسخ به این سوال که کدام مولتی ویتامین چاق کننده است، باید بگوییم هر مکملی که درون ترکیباتش ویتامین‌های گروه B و عنصر زینک داشته باشد، می‌تواند باعث چاقی زنان و مردان شود؛ بنابراین تعداد فراوانی مکمل چاق کننده بدن را می‌توان معرفی کرد. اما دو نکته بسیار مهم وجود دارد؛ یکی اینکه شما باید مکمل‌های غذایی را تحت نظر پزشک یا مشاور غذایی میل کنید. نکته دیگر آن است که مکمل‌های افزایش وزن حتما باید از داروخانه‌ای معتبر خریداری شوند؛ مکانی که محصولات اصل و با‌کیفیت به‌فروش برساند.

خرید بهترین مولتی ویتامین برای افزایش وزن از داروخانه آنلاین مکمل شاپ

در این مقاله پاسخ یک سوال بسیار رایج را بررسی کردیم: اینکه کدام مولتی ویتامین چاق کننده است؟ شما می‌توانید با مشورت یک پزشک مشاور غذایی و مصرف‌ مکمل‌های با‌کیفیت و معتبر، اشتهای خود را افزایش داده و در نهایت وزن اضافه کنید. با‌توجه‌به اینکه امروزه مکمل‌های تقلبی فراوانی در بازار ایران به‌فروش می‌رسند، پیشنهاد می‌کنیم قرص افزایش وزن مورد‌نظرتان را از داروخانه‌ای معتبر مانند مکمل شاپ بخرید.

داروخانه آنلاین مکمل شاپ به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده مکمل‌های بدنسازی و قرص‌های ویتامین در ایران، بهترین مولتی ویتامین‌های افزایش وزن را با ارائه کد اصالت محصول به‌فروش می‌رساند. کلیه محصولات این داروخانه تحت نظر سازمان غذا و دارو عرضه می‌شوند تا خیال شما بابت کیفیت مکمل راحت باشد. برای خرید انواع مکمل چاق کننده بدن کافی است وارد سایت داروخانه آنلاین مکمل شاپ شوید.