مامانا وزنش خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

ببینید از نت درآوردم

تصویر

اره خوبه

نه وزنش کمه
دختر من وزنش همین قدر بود ۳۸ هفته زایمان کردم به زور رسید ۲۹۶۰
تا میتونی کوبیده و دلستر و بستنی بخور

عالیه ماشالله👍

اره عزیزم خوبه ماشاالله

بله خوبه خداروشکر

برای هفته شماست ؟

سوال های مرتبط

مامان سوژین🧸💖 مامان سوژین🧸💖 ۸ ماهگی
مامان آرهان مامان آرهان ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان روشا مامان روشا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان تیام🥹 مامان تیام🥹 ۱۳ ماهگی
مامان اِلارا مامان اِلارا ۸ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی