۷ پاسخ

اره خوبه.. این حدول وبببین

تصویر

کمه من حاملگی اولم ۳۵ هفته و ۵ روز ۲۹۵۰ بود
۳۸ هفته و ۴ روز زایمان کردم ۳۶۰۰ بود

اره خوبه خداروشکر

من ۳۱ و ۵ روز ۱۷۰۰ بود دکتر گفت نرمالیه

فک کنم کمه یکم، ۳۵هفته ۲۶۷۰بود🤒

بنظرم کم من ۳۰ هفته رفتم ۱۷۰۰ بود ۳۷ زایمان کردم ۲۳۰۰ شده بو

کمه یکم

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی