اره خوبه.. این حدول وبببین
کمه من حاملگی اولم ۳۵ هفته و ۵ روز ۲۹۵۰ بود
۳۸ هفته و ۴ روز زایمان کردم ۳۶۰۰ بود
اره خوبه خداروشکر
من ۳۱ و ۵ روز ۱۷۰۰ بود دکتر گفت نرمالیه
فک کنم کمه یکم، ۳۵هفته ۲۶۷۰بود🤒
بنظرم کم من ۳۰ هفته رفتم ۱۷۰۰ بود ۳۷ زایمان کردم ۲۳۰۰ شده بو
کمه یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.