مامانا تو هفته ۳۳ وزنش بچم ۱۸۰۰ بود . وزنش کمه؟

۶ پاسخ

چت جی پی تی میگه ۱۹۰۰تا ۲۱۰۰ باید باشن ،

یه کوچولو کمه
پروتئین بیشتر بخور

من۳۲هفته رفتم بود ۲۷۰۰

تو گهواره زده 33 هفته 1900 وزنشونه

یذره کمه

اره فک کنم مغزیجات و پروتیین و فرص مولتی ویتامین اینا بخورین این هفته های اخر وقت وزن گیریه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی