توو برنامه گهواره وزن جنین ۳۳هفته رو زده ۱۹۰۰.کلا ۱۰۰گرم کمتری یعنی😐😐چرا الکی استرس میده😐😐😐کره بادوم زمینی بدون قند و نمک،ابگوشت،کباب،حلیم اینارو زیاد بخور
برا منم ۳۲ هفته و ۶ روز ۱۸۰۰ بود دکترم گفت نهایت ۲۵۰۰ بشه تا به دنیا بیاد ولی خودم امید دارم تا ۲۷۰۰ میاد ولی اگه نیومدم اشکال نداره بعدش رشد میکنه
از خودش میگه..بچه ت ۳۳۰۰ ۳۴۰۰ بدنیا میاد
از من ۳۲ هفته و دو روز، ۱۸۰۷ بود دکترم گفت خوبه
منم ۳۲ هفته ۱۵۰۰ هست.منم دارم دیوونه میشم از این ریز بودنش.مشکل خونرسانی دارم😭پودر و قرص اسپرین هم میخورم ولی بی فایده اس
تا۲۵۰۰بشه کافیه کمتر باشه میذارن دستگاه فک کنم
🥲🥲عزیزم هرروز تخم مرغ آبپز بخور یکم میاد بالا عدسی حلیم ماست پرچرب اینا برا وزن عالیه
بادام.تخم مرغ.حلیم.سینه مرغ بخور
پروتئین و اجیل اگر دیابت نداری لیدی میل میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.