۲ پاسخ

من ۳۵ هفته و ۴ روز وزنش ۲۴۰۰ بود گفت خوبه نه کمه نه زیاد. من لیدی میل گرفتم خوردم اگه دیابت نداری لیدی میل بگیر بخور.البته باز قبلش از دکترت سوال کن

منم همین هفته شما۲۴۰۰بود
دکترم گفت خوبه متوسطه
ال ارژین داد

سوال های مرتبط