۱۹ پاسخ

نه خیلی کم نیست اتفاقا
ولی صدکش رو پایین زده. نمی‌دونم چرا .

به دکترت نشون دادی ؟

لیدی میل بخور حلیم.. کباب

عزیزم شما سونو آنومالی رو واسه تیغه بینی تو همون مرکز تکرار کردی یا جای دیگه؟
سونو اولت رو تو چند هفته دادی
سونو دوم رو کی؟

صدک زیر ده کمه ینی جنین رشد نکرده

من 32هفته آنقدر بودم گفت خیلی کمه

من ۳۲هفته ۶روز ۱۸۸۰بود زده ۱۵

اره باید ۲ به بالا باشه صدک زیر ۲۵ یعنی کم وزن

براي من ٢٤٠٠بود ليدي ميل بخور كباب ٢بار در هفته حليم هفته اي يباريا دوبار تخم مرغ آپز ٢الي٣تا كاهو كشك شير ماجان خرما٣تا آجيل بادام١٤تا پسته١٤فندق١٤

سویق جو گندم وسنجد بخور با شیر عالیه

من ۳۰ هفته ۱۸۰۰ بود

SGA
زده تو سونوت؟

برا منم این بود ولی صدکش ۱۵ بود😕

دکترت دیدش؟

آره خیلی کمه مصرف
حبوبات و مخصوصا بادوم درختی و کباب رو بالا ببر

بیشتر کباب و تخم مرغ شیر بخور بزار تغذیه کنه طفلی

گهواره برا ۳۳ هفته زده ۱۹۰۰

سعی کن مرغ کبابی بخوری

آره .

آره خیله کمه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان نخودچه🤤💙 مامان نخودچه🤤💙 ۸ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد