۵ پاسخ

من۳۴هفته۲۱۰۰بود ازشما خوبه گلم به من گف زیاده

من ۳۳ هفته ۱۸۹۰ بود

من 32هفته 1800بود

وزنش خوبه عزیزم غصه نخوری

من هنوز نمیدونم وزنش چقدره😅
دکتر گفت 34 هفته بیا پیشم، دو روز قبلش هم سونو بده بیا

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان الیاس و لیا🍇 مامان الیاس و لیا🍇 ۶ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی