۳ پاسخ

برا من ۱۸۷۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه

برامن ۱۷۷۴ گرم بود دکترم گف خوبه

اره گلم عالی برامن 33 هفته 1780 بود گفتن خوبه

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی