خانوما وزن ۱۸۰۰ برای ۳۱ هفته خوبه یا کمه؟

۶ پاسخ

منم همین بوده یعنی تا آخر سه میرسه؟

۳۱هفته و چن روز بودی مال منم همین قد بوده

کجارفتی سونو

ماشالا خوبه

ن عالیه

خوبه
رشد انفجاریش از الان شروع میشه
اگه شکمت ترک نخورده هررووووز چرب و مرطوبش کن که نخوره

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی