۴ پاسخ

منم ۳۱ هفته ۱۶۰۰ بود توی ۳۵ هفته و ۵ روز ۳ کیلو شد
چیزای مقوی بخور از این به بعد بیشتر وزن میگیره ان شاءالله

فکر میکنم کمی کمه .بر اساس وزنش
چند هفته ای توی سنو ؟

عالی...میگن ۱۵۰۰

بد نیس وزن گیری انفجاری ماه نهمه آجیل کباب تخم مرغ حلیم آبگوشت اینا روزانه بخور کباب آبگوشت هم هفته ای یکبار بخور خوب وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد
مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی