خانم ها وزن ۱۶۰۰ برای هفته من خوبه

۷ پاسخ

من اولین روز ۳۳هفته بود رفتم ۱۸۰۰ بود دکتر گفت کم بهم آمپول هپارین و پودر ترومام داد گفت باید خوراکتم بهتر کنی ۳۰۰ گرم گفت کمتر وزن جنین

فک کنم یکم کم باشه

این جدول استاندارده

تصویر

من ۲ کیلو بود

من ۳۲رفتم ۱۸۰۰بود

واسه منم توهفته توهمین قدربود

1/600؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان rosha❤️ مامان rosha❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان یه جیگر طلا مامان یه جیگر طلا ۹ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی