وزن ۱۶۰۰ در هفته ۳۰ خوبه؟

۷ پاسخ

دوس داشتی اینوبخون

تصویر

اره خوبه ماشالله تپلیه😍😂

ماشاالله عالی

اره خوبه بستنی زیاد بخور بچه وزن بگیره

اره
من ۳۲ هفته و ۵ روز ۱۶۰۰ بودم

آره عالی

آره عالیه

سوال های مرتبط

مامان یه جیگر طلا مامان یه جیگر طلا ۹ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی