۴ پاسخ

بنظرم خوبه. من ۳۲هفته و ۳روزم امروز رفتم سنو زده 1700دکترم میگه خیلی کمه برا این هفته🥲🥲

اره عزیز

من شنبه میخام برم سونو وزن تازه🤗

اره عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان یه جیگر طلا مامان یه جیگر طلا ۹ ماهگی
مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی