۱۷۰۰ وزن جنین خیلی کمه نه؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭۳۳ هفته

۱۵ پاسخ

آری کمی بیشتر بلپان

منم همین بودم دقیقاا
عزیزم اگه خونرسانی و اینا مشکلی نداشته باشه ، ژنتیکی هست و طبیعیههه کاملا استرس نداره همه بچه ها مثه هم نیستن
مهم اینه تو سونوها رشدش قطع نشه و خونرسانیش خوب باشه

یکم کمه عزیزم

پودر لیدمیل بیخور عزیزم

موندم چرا دوست دارین وزن بچه تو شکمتون زیاد باشه اگه طبیعی زایمان کنین خیلی سخته من بچه اولم سه و سیصد بود با دستگاه کشیدن بیرون بچه وزنش بعد زایمان خوب باشه فقط

حلیم جو گندم بستنی ابگوشت حبوبات گوشت ماهی مرغ بلدرچین اینارو استفاده کن بچها یه دفعه رشد میکنن شما هم وقت زیاد داری نگران نباش گلم😊🌸

ن بابا خوبه

پودر لیدی میل
حلیم گندم
اجیل بخور ایسالله که وزنشم زیاد میشه

اشکال نداره عزیزدلم
زیر نظر پزشک بهت لیدی میل میده
تو تغذیه تم پروتئین بیشتر بخور بستنی بخور

نه بابا اوکیه تازه دکتر من گفت وقتی بچه به دنیا میاد وزن نرمالش ۲۵۰۰الی‌ ۳کیلو هست

نه بابا خیایم خوبه

عزیزم بچه خیلی زود میتونه وزنو جبران کنه .تو هفته های باقی مونده حبوبات بخور روزی دوتا تخم مرغ اب پز بخور اوکی میشه🥰

ن بابا اوکیه یکم کمه نگرانش نشو الکی

پودر لیدی میل بخور عزیزم

بابا به اینا فکر نکن بچه سالم باشه رشدش بعد دنیا اومدن خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان دِلــانــا مامان دِلــانــا ۲ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی