۳۳ هفته وزن جنین ۱۹۰۰ کمه؟ دکتر سونو گفت کمه...

۶ پاسخ

این دکترا فازشون چیه من با دوستم رفتیم مطب اون ۱۸۸۳کیلو بود بچش هم هفته من بود۳۳ بهش گفت خوبه برای من ۱۹۵۰ همین هفته میگه کمه معلوم نیست فازشون چیه

منم ۳۳رفتم۲بود گفت کمی کمه

منم 29 و 3 روز رفتم گفت 1400 گفت نه کمه نه زیاد اما من دوست داشتم خیلی زیاد باشه

والا من 31 هفته و 5 روز 1800 بود گفت کمه
نمیدونم چی میخان از ما

برا من 1700 بود گفت کمه فکر کنم نرمالش همون 1900 باشه

واااا همین الان تو گهواره چک کنی نوشته ۳۳هفته باید ۱۹۰۰باشه یعنی نرمال
دکتر بیخود کرد

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان هادی‌ودوقلوها مامان هادی‌ودوقلوها هفته سی‌وهفتم بارداری