سونو وزن ۱۹۰۰ کمه؟

۵ پاسخ

ن عالیه

نه خوبه من سی دو هفته و ی روز رفتم ۱۹۰۰بود شما هنوز ۳۱هستی

من ۳۲ ۱۹۰۰ بود

ن عالیه تو هفته شما

نه عزیزم خوبه برا این هفته

سوال های مرتبط

مامان هادی‌ودوقلوها مامان هادی‌ودوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی