خانم ها سونو ۳۲ هفته وزن ۱۹۰۰ خوبه؟

۶ پاسخ

من ۳۰هفته رفتم ۱۶۷۰بود گف معمولیه

اره خوبه من یکم بالاتر بود چون قندم بالاس

بعله

اره خوبه

۳۲ هفته کامل بودی؟

ارع خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دل آرا مامان دل آرا هفته سی‌وپنجم بارداری