خانوما رفتم سونو وزنش ۱۹۰۰ بود خیلی کمه؟؟

۴ پاسخ

نه خیلی خوبه که، بچه ی منم چندروز پیش 1860 اینا بود وزنش

عالیه

نه خوبه که

نه اتفاقا خوبه

سوال های مرتبط