۸ پاسخ

نه عالیه

عالیه

من دقیقا همون زمان شما۱۹۲۵ گرم بود.گفت درشته

ماشاءالله

ن خوبه از من 1700 بود دکترم گف نرماله 31و 3 روز

نه عالیه عزیزم من ۱۷۵۰ بود ۴۰ هفته به دنیا اومد دخترم ۳۳۰۰ بود خداروشکر ماشالا

ن خوبه

من ۳۴ هفته ۱۷۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 هفته سی‌ونهم بارداری