۳۳ هفته و ۲ روز وزن ۱۹۸۰ خیلی کمه نه ؟

۶ پاسخ

ماشالاخوبه

مگه میشه حساس نباشه وقتی اینطوریه پس چرا میری پیشش دکتر باید به همه چیز هواسش باشه

به حرف کسی گوش نده وزنش خوبه خب مگه دکترت گفته وزنش کمه

خیلی خوبه

ن عالیه

خوبه که

سوال های مرتبط

مامان تودلی 👶🏻 مامان تودلی 👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه صورتی🐣🩷 مامان جوجه صورتی🐣🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخودچه🤤💙 مامان نخودچه🤤💙 ۸ ماهگی