من 34 هفته دو کیلو بود😐
حبوبات و اجیل و کباب خیلی خوبه
من عدسی و عدپلو و جوجه کباب خیلی میخوردم با اینکه بچم تک شریان بود خیلی خوب وزن گرفته البته پودر لیدی میل هم خوبه بخوری
نه خوبه من ۳۲هفته ۱۸۰۰ بود بچم
به ژنتون بر میگرده بیشتر من رژیم وزن گیری هم گرفتم ولی بچم ۲۸۲۰ دنیا امد
کلا بچه ها خواهرامم بدو تولد کوچولو بودن
خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.