۴ پاسخ

من 34 هفته دو کیلو بود😐

حبوبات و اجیل و کباب خیلی خوبه
من عدسی و عدپلو و جوجه کباب خیلی میخوردم با اینکه بچم تک شریان بود خیلی خوب وزن گرفته البته پودر لیدی میل هم خوبه بخوری

نه خوبه من ۳۲هفته ۱۸۰۰ بود بچم
به ژنتون بر میگرده بیشتر من رژیم وزن گیری هم گرفتم ولی بچم ۲۸۲۰ دنیا امد
کلا بچه ها خواهرامم بدو تولد کوچولو بودن

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان تودلی 👶🏻 مامان تودلی 👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامیار و الیار مامان سامیار و الیار ۸ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی