وزن ۲ کیلو برای ۳۳ هفته کمه؟؟

۶ پاسخ

مامان تودلی کدوم بیمارستان میری برای زایمان؟

من ۳۳هفته تمام ۲کیلو بود بچه ام ۳۸هفته و ۴روژ با وزن۳۵۰۰بدنیا اومد.پودر لیدی میل ۶قوطی‌خوردم

یکم آره

خوبه تازایمان بهترمیشه

نه گلم عالیه

منم 33هفته رفتم سونو 1900بود پودر لیدی میل نوشته برام

سوال های مرتبط

مامان سامیار و الیار مامان سامیار و الیار ۷ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی