۲ پاسخ

خوبه بد نیست ولی هفته های باقی مانده رو خوب تغذیه کن

خوبه عزیزم ولی برای اینکه نی نی بیشتر وزن بگیره هفتت های باقی مونده رو بیشتر به خودت برس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامیار و الیار مامان سامیار و الیار ۸ ماهگی
مامان تودلی 👶🏻 مامان تودلی 👶🏻 ۱۲ ماهگی