۱۲ پاسخ

خوبه وزنش نرماله مامان رادمهر هیچ نگران نباش

لیدی میل از کجا تهیه می‌کنین اصلا داروخانه ها نداره

عزیزم خیلی خوبه که

ن خوبه ک نخور مال من ۱۹۰۰بود

هزار ماشاالله عاااالی کی گفته کمهههه
😑😑😑😑

برا منم 2200 بود دکتر گفت عالیه کم نیست الکی لیدی میل نخور

موز و بستنی و کره بادام زمینی ،پسته بیشتر بخور و کباب

خوبه وزنش ولی اگر سزارین هستی بخور لیدی میل

نرماله ن تپلیه ن کم وزن

من وقتی ۳۴هفته بودم گفت سه کیلوهه ولی دو پونصد به دنیا اومد

عالیه

عزیزم عالیه 😶
برای من ۱/۷۰۰ بود ۳۲ هفته دکتر لیدی نداد

سوال های مرتبط

مامان تودلی 👶🏻 مامان تودلی 👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی