بهتره دکترت تجویز کنه سر خود نخور
من ۳۳ هفته ام وزن بچه ۱۸۰۰ دکتر گفت خوبه نیازی. نیست بخوری چون اگه نیاز نباشه بخوری بچه وزن نمیگیره بیشتر وزن مادر میره بالا
والا من خودم گرفتم بخورم 😂ترسیدم
دوستم خورده بود کلا 200 گرم بچه زیاد کرده بود خودش 5 کیلو وزنش رفتع بود بالا قند بارداری ام گرفتع بود
بعد شنیدم میگن بچه بعد ب دنیا اومدن پیش فعال میشه ب دکترمم گفتم تایید کرد این حرفو منم ترسیدم نخوردمش
من قندم کم بود خووم خوردم . خیلی خوبه اگه بشه بخوری
دکتر به من گفت بخورم
من نخوردم😂😂بچم ۳کیلو بود بدنیا اومد
پزشک بگع بهتره ولی اگه قند نداری بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.