۵ پاسخ

نگران نباش هفته های بعد بالا تر میره
اصلا وزن دهی اصلی از ۳۲ هفته تند تر میشه
من ۳۲ هفته ۱ روز رفتم وزنش ۱۸۸۵ بود دکتر گفت خوبه
لیدی میل حتما بخور خیلی تاثیر داره

لیدی میل بخور حتما بعدِ ناهار دو پیمانه

عزیز کباب ماهی عصاره گوشا خرما بستنی

دكتر چي گفت
بستگي داره چه مشكلي دازين اگه فشار شريان دارين بابد آمپول هپارين بزنين و حبوبات و گوشت زياد و بستني بخوررين با پودر ارجنين و ليدي ميل ولي حتما با دكتر مشورت كن

فکر میکنم کمه. ببین پروتیین زیاد بخور. اما خیلی از وزن بچه به ژنتیک ربط داره

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد